آنچه من از سایبرپانک 2077 انتظار دارم
نوشته شده توسط : امیر

چند ساعت پیش ، در کنفرانس مایکروسافت E3 2018 و هنگامی که به نظر می رسید قرار است نتیجه بگیرد ، در یک نمایش عالی یک تریلر از سایبرپانک 2077 نمایش داده شد ، به مدت 5 سال که چیزی از این پروژه CD ندیده است. Projekt Red ، استودیوی لهستانی که به عنوان یک Indi شروع به کار کرد و با شروع بازی های آن رو به رشد بود ، حماسه ای را برای ما رقم زد که با یکی از بهترین آرپیجی های غربی با جدیدترین کار خود Witcher 3: Wild Hunt از کمتر به اوج گرفتن رسید. .

او نه تنها یکی از بهترین بازی های این نسل را به ما پیشنهاد داد ، بلکه وی با ارائه مطالب DLC به صورت رایگان و دو بسط هزینه پرداختی ، عشق کاربران خود را نیز به دست آورد ، بله ، اما آنها یکی از بهترین بصری هایی هستند که تاکنون دیده شده است ، و حتی در بسیاری از گسترش دوم خود ، Blood and Wine بهتر از بازی اصلی است.

و در اینجا ما هستیم ، هنوز هم پس از دیدن چیزی بیشتر از یکی از پروژه های پیش بینی شده برای هر عاشق ژانر RPG ، در شرایط سخت و سختی قرار داریم ، اما آنچه را که از سایبرپانک 2077 انتظار دارم.



جهانی زنده
بعد از Witcher 3: Wild Hunt کاملاً خوب می دانم که این مطالعه چه چیزی قادر به دستیابی و پیشی گرفتن است ، اگر قبلاً در آخرین کار شما یکی از دقیق ترین دنیای باز را ارائه دهیم ، در این پروژه جدید حداقل نتیجه مشابهی را انتظار دارم ، گرچه البته موضوع بازی بسیار متفاوت است ، از فانتزی قرون وسطایی گرفته تا استیکرانک اینده ، بنابراین تنظیم و با آن طراحی کل نقشه کاملاً متفاوت است.

من انتظار دارم اتومبیل ها پرواز کنند ، و می دانم که در تریلر کاملاً به چشم می خورند ، اما دیده نشده است که می توان از آنها استفاده کرد و گرچه به احتمال زیاد ، این عملیات باید دقیق ، آسان و شهودی باشد ، چیزی که نیست هیچ چیز ساده ای

ما در تریلر شهری را دیده ایم ، و گرچه این شهر بزرگی است ، اما دوست دارم به جاهای بیشتری بروم ، از شهرک های دیگر بازدید کنم و همه چیز در همان شهر اتفاق نمی افتد ، اگرچه اگر این شهر به اندازه تصور من بزرگ باشد ، با وجود مناطق مختلف آن ، سایت های اکتشافی بیشتری را از دست نخواهم داد.

چرخه روز ، شب و یک هواشناسی معتبر ، در یک بازی جهان باز نکته ای است که ضروری نیست ، اما این که بدون شک کاربر را در جهان خود غوطه ور تر کند ، و همچنین این برنامه را درخشش و درخشش دهد. بیشتر در Witcher 3: Wild Hunt آنها این کار را به طور کامل انجام دادند ، غروب خورشید ، باد تکان دهنده درختان ، شبهای طوفانی. بنابراین فکر می کنم در این سایبرپانک 2077 باید بهتر باشد.

پروتاگونیست با شخصیت و شخصیت
در آخرین بازی خود بر اساس حماسه ادبی ، آنها شخصیتی از شخصیت قهرمان پیش از این با شخصیتی آفریده ، ژرالت دی ریویا داشتند که واقعاً در این بازی بازتاب خوبی داشت ، اما این قبلاً ایجاد شده بود. در این پروژه جدید Cyberpunk 2077 می گویند شما می توانید شخصیت اصلی را ایجاد کنید ، اما در تجربه من می دانم بازی هایی که می توانید شخصیت اصلی را بسازید معمولاً مسطح ، شخصیت کمتری دارند و در اکثر بازی ها حتی او صحبت نمی کنند.

برای حل این مسئله ، اگرچه شما می توانید این شخصیت را ایجاد کنید ، امیدوارم شخصیت او از قبل مشخص شده باشد ، در این روش و اگرچه هر کاربر ظاهر مورد نظر خود را دارد ، اما ما در روایت پیروز می شویم ، زیرا من می خواهم او طبق تصمیمات اخلاقی شخصیت تصمیم گیری خود را ادامه دهد. این امر با داشتن شخصیتی با شخصیت انجام می شود و نه شخصیت معمولی ایجاد شده کاملاً صاف.

مهارت های بصری بیشتر و یک مهارت مهارت درختی
در کار قبلی خود آنها یک سیستم ترک خوردگی و یک درخت مهارت کمی کثیف ایجاد کردند ، و اگرچه کسانی از ما که به RPG ها عادت دارند خوب مدیریت می کنند ، اما باید این را تشخیص دهیم که برای همه کسانی که خیلی در این نوع بازی ها قرار ندارند آنها بزرگ و بسیار شهودی نبودند.

امیدوارم CD Projekt Red از طریق نظرات کاربران همه اینها را در نظر بگیرد و چیزی را برای همه کاربران در اختیار ما قرار دهد ، که بسیار بصری تر است اما عمق آن را از دست نمی دهد ، این یک عنصر اساسی از هر بازی RPG است و چیزی است. که در نحوه بازی هر یک تأثیر دارد.

تصمیم گیری ها و مصارف سازنده
CD Projekt Red یکی از بازی های بهترین روایت را در آنچه تولید می کنیم به ما پیشنهاد داد ، این باعث شد بسیاری از مطالعاتی راجع به نحوه برخورد با دنیای آزاد در یک RPG با تصمیماتی در مورد جهان ما که تحت تأثیر آن قرار دارد ، مورد توجه ما قرار دهد. بازی

در Cyberpunk 2077 آنها باید با این پیشنهاد ادامه دهند و هر تصمیم گیری می تواند تا حدودی بیشتر یا کمتر بر چگونگی چرخش رویدادهای تاریخ تأثیر بگذارد ، بنابراین به عمق می رسد و از این طریق همه ما با همان وقایع زندگی نمی کنیم. تعدادی از پایان های که اگرچه مشابه ممکن است متفاوت باشد.

یک داستان بزرگسالی بدون نسخه های شخصی
سایبرپانک 2077 پروژه ای است که دیده می شود برای مخاطبان بالغ تری ساخته می شود و به همین ترتیب باید داستانی برای آن داشته باشد. اگر در TW3 ما در این پروژه جدید داستانی بسیار با عزت دیدیم ، انتظار همین را دارم.

منظور من این است که این یک چیز جدید است ، بدون کلیشه های انتقام جوی معمولی که قبلاً در بسیاری از بازی ها و فیلم ها دیده شده است ، امیدوارم که نویسندگان داستانی را برای ما آماده کرده اند که بخاطر بسپاریم.

مأموریت های ثانویه به ارتفاع
بدون شک مأموریتهای جانبی TW3 ارزش مطالعه دارند ، آنها تعدادی ماموریت جانبی را به ما پیشنهاد دادند که بسیاری از آنها سابقه و پیامدهای ناچیز خود را داشتند ، برخی حتی با موارد اصلی مرتبط بودند ، و اگرچه همه آنها خوب نبودند اگر باشند. سرگرم کننده و سرگرم کننده برای انجام.

در سایبرپانک 2077 من همین مورد را انتظار دارم ، اینکه مأموریت های ثانویه نیز علاقه اصلی و اصلی را در داستان داشته باشند ، CD Projekt Red در این زمینه مدرسه ای ایجاد کرده است ، و امیدوارم که به عنوان معلمی همچنان باقی بماند و ماموریت هایی را به ما ارائه دهد که واقعاً شایسته انجام این کار هستند. .

و در حال حاضر پایان دادن ، امیدوارم که انتظار بیش از این طولانی نماند ، بسیاری از مواردی که خودم نیز در آن حضور دارم 5 سال است که منتظر این بازی هستم ، از زمان اعلام آن در سالهای دور 2012 که برای اولین بار در جهان شناخته شده بود ، و ما منتظر آن هستیم.






:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: